کد خبر: ۹۲۷۲۳۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷

عکس| علیرضا نیکبخت و وریا غفوری قرمزپوش شدند

علیرضا نیکبخت و وریا غفوری با دریافت مدرک A آسیا به جرگه مربیان پیوسته‌اند.
عکس| علیرضا نیکبخت و وریا غفوری قرمزپوش شدند
آفتاب‌‌نیوز :

وریا بلافاصله بعد از پایان فوتبالش وارد عرصه مربیگری شده و احتمالا باید به زودی منتظر ورود او به جمع مربیان فوتبال ایران ماند. جالب اینکه غفوری تنها ۳۶ سال دارد و شانس این را دارد که جزء جوان‌ترین مربیان لیگ ایران لقب بگیرد.

علیرضا نیکبخت البته از سال‌های پیش کار سرمربیگری را آغاز کرده و حضور مستمری هم در کلاس مربیگری داشته و مدرک یک خود را دریافت کرده است. او در سرخپوشان پاکدشت، چوکا تالش و شادکام مشهد مربیگری کرده و در حالی که ۴۴ سال دارد، تلاش می‌کند تا کار خود را جدی‌تر پیش ببرد.

در تصویر این دو ستاره سابق استقلال، یک چهره دیگر هم دیده می‌شود. امیرحسین رمضانی بازیکن سابق تیم مقاومت که او هم در بین این چهره‌های سرشناس موفق شد مدرک مربیگری خود را دریافت کند و به نظر در لیگ‌های پایین‌تر مربیگری خود را از سنین جوانی آغاز کرده است.

فوتبال ایران در سال‌های گذشته با برگزاری کلاس‌های مربیگری مختلف، چهره‌های جدید را به این عرصه معرفی کرده که شانس مربیگری در حدود ۶۰ تیم سطوح مختلف لیگ کشوری بزرگسالان را دارند که البته شاید در بهترین حالت تنها ۲۰۰ نفر امکان اشتغال در این فضا را به عنوان مربی و سرمربی داشته باشند.

عکس| علیرضا نیکبخت و وریا غفوری قرمزپوش شدند

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین